חיפוש באתר
ייבוא ושיווק מוצרי איכות למטבח ולאמבט ניגא מוצרי איכות

הברז והמשטח המושלם לעיצוב מטבח יוקרתי

הברז והמשטח המושלם לעיצוב מטבח יוקרתי

בונים? משפצים? חולמים על סביבת מטבח מודרנית ויוקרתית? זה הזמן לדעת הכול על סוגי משטחי עבודה ובחירת ברזים למטבח היוקרתי.

מטבח יוקרתי – קווים לדמותו

המטבח הביתי הוא ללא ספק אחד מחללי המגורים החשובים ביותר בכל סביבת מגורים, וזאת לנוכח חשיבותו של המטבח בחיי היומיום של כולנו. כפועל יוצא מכך, כל אחד ואחת מאיתנו מקדיש משאבים רבים בהליכי תכנון ועיצוב המטבח הביתי שמצד אחד יותאם לאווירה העיצובית הכללית של הבית/דירה ומצד שני יותאם לכל צרכי השימוש היומיומי שלנו בסביבת המטבח. עיצוב מטבח יוקרתי מתאפשר כיום באמצעות בחירה חכמה של חומרי גלם איכותיים ויוקרתיים לצד בחירת קו עיצובי ייחודי, כאשר מעבר לבחירת גוף ארונות המבטח, אנו נדרשים לבחור בקפידה את סוג משטח העבודה, את הכיור ואת הברזים.

שיש קוריאן – משטח מושלם לעיצוב מטבח יוקרתי

משטחים למטבח הם הגדרה כוללת למספר סוגי משטחים המשמשים כמשטחי עבודה לכל דבר ועניין בסביבת המטבח הביתי ולצרכי הקמת "אי" בחלל המטבח היכול לשמש אותנו כפינת אוכל מובנית בתוך המטבח ו/או כמשטח עבודה נוסף. בחירת משטחים למטבח בדומה לבחירת ברזים חכמים למטבח עליהם נדבר בהמשך, חייבת להיעשות גם בהתאם לקו העיצובי של המטבח וגם בהתאם לפונקציונאליות הברזים והמשטחים לצרכי שימוש יומיומיים. מטבחים מודרניים ועדכניים בעלי קו עיצובי כזה או אחר, יכולים לשלב בתוכם מספר סוגים של משטחי עבודה למטבח כגון: משטחי אבן טבעית, משטחי נירוסטה ומשטחי שיש סינטטיים הנחשבים לפופולאריים ביותר.

אחד מסוגי השיש הסינתטי המומלץ ביותר למטבח הביתי והיוקרתי הוא שיש קוריאן המגיע במגוון רחב של טקסטורות וגוונים. שיש מסוג זה יכול לשמש אתכם כמשטח עבודה פונקציונאלי לכל צרכי העבודה היומיומיות במטבח הביתי, וזאת לנוכח העבודה שמדבור במשטח שיש סינתטי עמיד ואיכותי המתנקה ביעילות וללא מאמץ, וזאת בניגוד לסוגי שיש סינטטי אחרים המשווקים כיום בישראל.

שיש קוריאן למטבח ביתי

עיצוב מטבחי יוקרה עם שיש קוריאן

עיצוב מטבחי יוקרה ביתיים באמצעות שיש קוריאן מתאפשר הודות להיצע הגדול והמרשים של משטחי הקוריאן המגיעים בטקסטורות וגוונים שונים, כאשר ניתן לבחור את גוון המשטח בהתאם לגוון הדומיננטי של המטבח ואריחי החיפוי הנוספים המצויים בו. משטחי שיש קוריאן מגיעים גם בגוונים כהים היכולים להתאים למטבחי זכוכית וגם בגוונים בהירים היכולים להתאים למטבחי יוקרה בגוון כהה יותר. ההיצע הגדול והמרשים של גווני שיש קוריאן, מאפשר לכם לבחור את הגוון המשלים לסביבת המטבח היוקרתי עליו אתם חולמים ואותו אתם מתכננים.

בחירת ברזים לסביבת המטבח הביתי – מה חשוב לדעת?

על מנת להשלים את העיצוב היוקרתי של המטבח עליו אתם חולמים, קיימת חשיבות רבה לבחירת ברזי מים יוקרתיים שישדרגו עבורכם את סביבת המטבח. ברזים חכמים ויוקרתיים למטבח ניתן לבחור מתוך היצע הולך וגדל של דגמי ברזים יוקרתיים הכוללים ברזי כיור צורניים המיוצרים מחומרי גלם איכותיים כגון נירוסטה. ברזי המטבח היוקרתיים מגיעים במספר גדול של דגמים וגדלים אותם ניתן להתאים לגודל הכיור העומד לרשותכם. כאשר רוכשים ברז יוקרתי כזה או אחר לסביבת המטבח היוקרתי, חשוב להתייחס לסגנון העיצובי של הברז והתאמתו לקו העיצובי הכללי של המטבח, לאופן הפעלת הברז באמצעות ידית ההפעלה וגם בהתאם להיקף האחריות המוענקת לכם. מעבר לכך, חשוב לשים דגש על אופן פירוק הפייה לצרכי ניקוי קל ונוח של הפייה מאבנית.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

המטבח הנקי והמושלם - איך מנקים את המטבח בצורה יסודית?

איכות הסביבה

המטבח הנקי והמושלם - איך מנקים את המטבח בצורה יסודית?

התחילו קריאה
עיצוב חדר אמבטיה בצורה טובה ומקורית

אורח חיים

עיצוב חדר אמבטיה בצורה טובה ומקורית

התחילו קריאה
אביזרי אמבטיה וארונות אמבטיה

אורח חיים

אביזרי אמבטיה וארונות אמבטיה

התחילו קריאה
משטחי דורינוקס נירוסטה למטבח

איכות הסביבה

משטחי דורינוקס נירוסטה למטבח

התחילו קריאה
הדרך למטבח החלומות שלכם

אורח חיים

הדרך למטבח החלומות שלכם

התחילו קריאה