חיפוש באתר
ייבוא ושיווק מוצרי איכות למטבח ולאמבט ניגא מוצרי איכות

המדריך לבחירת הכיור המושלם למטבח שלכם


60% מהזמן אותו אתם מבלים במטבח יום יום מוקדש למוצר אחד, יחיד ומיוחד – הכיור שלכם.

למעשה, כל שימוש בכלי מטבח אחרים, מהסירים שבארון עד הקופסאות שבמקרר –מתחיל ונגמר באותו הכיור. כיור שייתן עבורכם מענה ראוי לכלל הצרכים והרגלי העבודה שלכם הוא גורם משמעותי שיכול להפוך את הזמן במטבח לחוויה מהנה וקלילה הרבה יותר, ובתהליך הבחירה שלו – לא כדאי להקל ראש.

 

אז למה כדאי לשים לב בתהליך הבחירה?

אל תסתכלו על הקערה, אלא במה שיש בה

כיורים בעלי קערה אחת לשטיפה נוחה של סירים וקערות גדולות, או אולי כיורים בעלי מספר קערות לביצוע כמה פעולות בו זמנית ולשמירת כשרות?
בחרו את מבנה הכיור המתאים ביותר להעדפותיכם. תוכלו אף להתקין תוספים לכיור שלכם, למשל, משטח ייבוש לכלים ולירקות שישמור על המטבח מצוחצח.

 

על זמן ומקום לא מתפשרים!

גודל המטבח והארון המכיל את הכיור הם גורמים המשפיעים על סוג הכיור שיתאים לכם. כדאי למדוד היטב את רוחבו הפנימי של הארון עליו ישב הכיור לפני הקנייה. לאחר שמדדתם, מומלץ לבחור כיור עמיד לכתמים, שריטות ובלאי. כדאי להבין כיצד ומתי נדרש לנקות אותו, ולוודא שהחברה המייצרת אותו אמינה ומורשית. אחרי הכל – הכיור אמור לנקות עבורכם את הבלאגן, ולא ליצור לכם אחד.

כיור עמיד, חזק, אמין

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת כיור הוא חומר הגלם ממנו הוא עשוי! הוא משפיע על נראות המטבח ועיצובו, על המחיר ועל אופי התחזוקה הנדרשת.

שיש למטבח הוא בחירה פופולרית עבור דלפקי מטבח וארונות וכיורים

עם זאת, ניתן להשתמש בשיש גם בכיור. כיורים עם שיש יקרים יותר מסוגי כיורים אחרים, לכן עדיף לחשוב איזה סוג כיור יתאים לצרכים שלכם לפני ביצוע הרכישה.

שיש למטבח הוא בחירה פופולרית עבור דלפקי מטבח וארונות מכיוון שהוא נראה אלגנטי ויוקרתי. יש לו היסטוריה ארוכה שתחילתה בימי קדם. גם כיורי שיש יקרים יותר מסוגי כיורים אחרים, לכן כדאי לחשוב איזה סוג כיור יתאים לצרכים שלכם לפני ביצוע הרכישה.

כיורי שיש עשויים בדרך כלל משיש לבן או אפור שעבר ליטוש לברק גבוה. הם מגיעים בצורות וגדלים שונים מה שהופך אותם מתאימים לכל גודל מטבח

קיימים מספר חומרי גלם פופולריים:

  • נירוסטה: עמידה מאוד, אלגנטית וקלה לניקוי. הנירוסטה אינה מחלידה – תכונה חשובה ביותר לכיור, אמנם, היא אינה חסינה לשריטות. כדאי לוודא שקיימות יריעות זפת למניעת רעש טפטוף מים.
  • גרניט: עמיד, אינו נשרט בקלות ומגיע במגוון צבעים ליצירת מראה הומוגני במטבח. מומלץ לנגב ממנו מים לאחר שימוש למניעת הצטברות אבנית.
  • קוריאן: הפטנט האמריקאי האהוב עמיד במיוחד, אינו סופח כתמים וקל מאוד לעיבוד! הקוריאן כמעט ואינו דורש תחזוקה, רק כדאי להיזהר לא להניח עליו סירים חמים שיוכלו לפגוע באיכותו.
  • חרס: רובנו מכירים אותם בתור הכיורים הוותיקים והקלאסיים. הם מבריקים ומגיעים במגוון של גוונים. אמנם, כיורי חרס עם עדינים מאוד ורגישים לכתמים, סדקים ושריטות וחשוב לתחזק אותם באופן שוטף.

 

מעל או מתחת?

קיימים ארבעה סוגי התקנות אפשריות לכיור, לפי טעמכם: התקנה שטוחה בה הכיור נמצא בגובה משטח העבודה, התקנה עליונה בה הוא מונח מתחתיו, או התקנה תחתונה בה הכיור מוסתר בחלקו התחתון של משטח העבודה.
אנו לא ממליצים על התקנה אינטגרלית. מדובר בשיטת הלחמה בעייתית שאינה עמידה לסדקים ושברים.

כיור שידע להשתלב

מעל הכל, כדאי לבחור בכיור שיקלע בדיוק לטעמכם, שיתאים לעיצוב המטבח שלכם ולסוג הברז המחובר אליו וישתלב במראה הכללי.

מבחר הכיורים הענק של "ניגא" מאפשר לכם את הבחירה המיטבית של הכיור המושלם בדיוק בשבילכם!

למעבר לקטלוג כיורים

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

המדריך לבחירת טוחן האשפה שלכם

איכות הסביבה

המדריך לבחירת טוחן האשפה שלכם

התחילו קריאה
הכירו את המשטח החדש למטבח: משטח קוריאן

איכות המוצר

הכירו את המשטח החדש למטבח: משטח קוריאן

התחילו קריאה
הדרך למטבח החלומות שלכם

אורח חיים

הדרך למטבח החלומות שלכם

התחילו קריאה
קוריאן במוסדות רפואיים

איכות הסביבה

קוריאן במוסדות רפואיים

התחילו קריאה
המטבח הנקי והמושלם - איך מנקים את המטבח בצורה יסודית?

איכות הסביבה

המטבח הנקי והמושלם - איך מנקים את המטבח בצורה יסודית?

התחילו קריאה