חיפוש באתר
ייבוא ושיווק מוצרי איכות למטבח ולאמבט ניגא מוצרי איכות

כיצד לתכנן נכון את המטבח?

כיצד לתכנן נכון את המטבח?

השינויים שחלים בשנים האחרונות בתכנון מטבחים ובעיצובם משקפים שינויים מהותיים שחלו במהלכן באורח החיים: צבעים עזים, מרחבים, שילוב של אי המהווה מקום וסביבת עבודה ו/או אירוח. יש דירות, שהמטבח בהן הוא מתחם מרכזי, הן בשימושים והן בגודל. על מנת לתכנן מטבח חשוב לאפיין ולהגדיר את הצרכים, הרצונות, השימושים המיועדים למטבח, הפונקציות השונות שמילוין נדרש ומצופה ממנו. יצרניות מטבחים מובילות יכולות לתכנן מטבח בהתאמה אישית מרבית ומיטבית, לכן חשוב לדעת מה רוצים ומה הוא התקציב העומד לרשותכם.

תכנון מטבח יוקרתי ומודרני

עיצוב מטבח נובע מראייתו כחלק בלתי נפרד מהבית- מהאווירה שלו, מחזותו, מהחומרים המרכיבים אותו. הקפדה על איכות ובטיחות לא רק כתווי תקן נדרשים אלא כביטוי להכרה בחשיבות רכישתם של מוצרים איכותיים ועמידים לאורך זמן ובטיחותיים כדרישת סף.

לדוגמה: המערכת של ניגא למטבח, יצרנית מערכות למטבחים ולאמבטיה, מאפשרת למתכננים את המטבח להצטייד ולהתאבזר במוצרים איכותיים ובהם, בין השאר כיורי מטבח מרהיבים מנירוסטה ( לכיורי BLANCO סילגרניט PuraDur II שהחברה מייבאת מסופקים ומשווקים עם אחריות בלעדית כנגד שריטות וכתמים לכל החיים). כמו כן החברה משווקת ברזים נשלפים למטבח, טוחני אשפה מטהרי מים, סבוניות למטבח ולאמבט, מקררים ודודי חימום תת כיוריים המאפשרים ליהנות ממים מסוננים, חמים וקרים, ובתוך כך לקבל פתרון אחסון שימושי, חכם ואלגנטי.

מטבח יוקרתי – נקודות למחשבה בנושא תכנון מטבחים

  1. העדיפו חברות שעובדות על פי תקן איכות בינלאומי I.S.O 9001(בייצור, בשיווק ובשירות).
  2. מטבח אמור להיות אזור נוחות ולא רק מקום עבודה.
  3. בחרו חומרי גלם איכותיים ועמידים לחום, ללחות ולרטיבות. התייעצו עם המומחים כדי למקסם את התועלת.
  4. בחרו מוצרים מחברה שמתחייבת על מועד אספקה, מתקינה בביתכם ומעניקה אחריות על איכות המוצר ועל העבודה.
  5. תכננו מטבח שיאפשר נגישות וזמינות קלות ונוחות של הכלים בו בעת הכנת האוכל. התקינו חלון גדול שיזרים אור ואוויר. התקינו גם קולט אדים שיסלק במהירות ריחות טיגון.
  6. המלה האחרונה, בדיוק כמו המלה הראשונה, היא שלכם. יועצים מקצועיים אדריכלים ומעצבים, לא יכולים לנחש מה הכי מתאים לכם. שתפו אותם בתפיסתכם את המטבח בעיני רוחכם. אפשרו להם להביא בתכנון ובביצוע את הטעם וההעדפה שלכם במטבח כמוצר שלם ומוגמר, שמוקפד בו גודל המוצרים ומיקומם, תוך התחשבות מרבית ברצון ואף בצורך להקל עליכם את השהייה במטבח בעת העבודה ובמידת רצונכם- לעצב אותו גם כמתחם אירוח נוסף.
  7. תכנון מטבח הוא מלאכת מחשבת של אנשי מקצוע, אבל הם עומדים לרשותכם ולשירותכם. אתם משלמים להם כדי שיתכננו ויעצבו ויגשימו לכם את מטבח חלומותיכם.
  8. תכנון מטבח בבית שיש בו ילדים קטנים מחייב הקפדה על הבטיחות ביתר שאת.
  9. בית יוקרתי הוא חלון ראווה אחד גדול, שכולל, כמובן, מטבח יוקרתי. אם אין לכם רצון וצורך להשוויץ במטבח, תכננו ועצבו אותו כדי שיתאים לכם ולא על מנת שירשים את זולתכם.

בהצלחה!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

פורמייקה מאז ועד היום

איכות המוצר

פורמייקה מאז ועד היום

התחילו קריאה
עיצוב חדר אמבטיה בצורה טובה ומקורית

אורח חיים

עיצוב חדר אמבטיה בצורה טובה ומקורית

התחילו קריאה
החלפת כיור מטבח - המדריך המלא

התכנון הנכון

החלפת כיור מטבח - המדריך המלא

התחילו קריאה
עם מערכת המים התת-כיורית הכל פשוט יותר

פתרונות מים חכמים

עם מערכת המים התת-כיורית הכל פשוט יותר

התחילו קריאה
ניגא בלנקו UNIT- הופכים את המטבח למקום פונקציונלי אחד

פתרונות מים חכמים

ניגא בלנקו UNIT- הופכים את המטבח למקום פונקציונלי אחד

התחילו קריאה