חיפוש באתר
ייבוא ושיווק מוצרי איכות למטבח ולאמבט ניגא מוצרי איכות

תכנון מטבחים בשילוב קוריאן

תכנון מטבחים בשילוב קוריאן

אם אתם מקימים עסק של מסעדה יוקרתית עם טאץ’ ייחודי, כדאי שתדעו שתצטרכו לתכנן את המטבח שלכם למסעדה כך שיאפשר לכם להכין את האוכל הטוב ביותר בצורה היעילה והמהירה ביותר. קוריאן יכול להיות התוספת המושלמת למטבח שלכם.

מה זה קוריאן?

הקוריאן מורכב מ-30% אקריליק וכן 70% של אלומיניום מסוג הידרוקסיק. הקוריאן הוא למעשה הכינוי התעשייתי לשיש מלאכותי או חומר פולימרי. מדובר בחומר אשר פותח במהלך שנות ה-60 בארצות הברית. ישנם שימושים רבים לחומר הזה אך העיקריים בהם הם למטבח. כך ניתן לעשות כיורי קוריאן למטבח, או לייצר משטחי קוריאן לצורך עבודה במטבח. מדובר בחומר עמיד אשר ניתן לייצר ממנו משטחים נוחים לעבודה במטבח, במיוחד כשמדובר בעבודה רבה ובכמויות תעשייתיות.

הקוריאן עמיד יותר

תכנון מטבח למסעדה בצורה טובה, יכלול גם רכישת מוצרים ומכשירים איכותיים בעלי עמידות גבוהה. בזכות התכונה הייחודית של החומר, קוריאן נחשב לעמיד וחזק יותר. כך שגם כשמדובר במתיחה הנגרמת לחומר או לחיצה כתוצאה ממשקלים כבדים אשר נמצאים עליו, אין הבדל משמעותי כשמדובר בחומר הכניעה שלו. הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר במטבחים תעשייתיים למסעדות. במטבחים מהסוג הזה מופעל לחץ רב על משטחי העבודה ועל הכיורים עקב ריבוי העבודה ואופייה, הכלים הנצברים וכמויות המצרכים הנדרשים. לכן קוריאן יהיה החומר המושלם עבור המטבח שלכם וכך לא תצטרכו לדאוג להחלפה של המטבח שלכם או תיקונים לעיתים קרובות. תכנון מטבח למסעדה בשילוב קוריאן יעזור לכם לתכנן את המטבח שלכם בצורה יעילה וטובה שתאפשר לכם לעבוד באופן שייטיב איתכם ועם העסק שלכם.

הקוריאן אטום יותר

מאפיין נוסף של הקוריאן הוא שהוא אטום יותר מרוב החומרים אשר להם מאפיינים מינרליים. מה שמקנה לו את האטימות הגבוהה שלו הוא הפולימריות שלו, ולכן מדובר בחומר שיהיה עדיף למטבח המסעדה שלכם. יחד עם זאת, כשאתם מתכננים את המטבח שלכם כדאי לקחת בחשבון שהפולימריות של הקוריאן הופכת אותו לרגיש יותר לכימיקלים שונים שיש בחלק מחומרי הניקוי, ולכן רגיש יותר לשריטות ולנזקים הנגרמים מחומרים אלה. כדאי לדעת שכאשר מדובר בחומרי ניקוי המאושרים לשימוש ביתי, לרוב הקוריאן יהיה עמיד לכך. כמו כן, בשל המאפיינים הפולימריים שלו, עמידותו לחום מוגבלת לעד 100 מעלות צלזיוס. הדבר לא אמור להדאיג אתכם היות ולא תבשלו על משטחי העבודה שלכם, אבל כן חשוב שתשמרו עליהם כמו שצריך.

היגיינה והגנה מפני חיידקים

רגישותו של הקוריאן לכימיקלים הנמצאים בחומרי ניקוי לא אמורה להדאיג אתכם כלל. זאת היות ולא תצטרכו להשתמש בחומרי ניקוי רבים וחזקים במיוחד, בזכות המאפיינים הייחודיים שלו. הקוריאן לא מאפשר התפתחות של חיידקים עליו וזה מה שהופך אותו לאנטי בקטריאלי. לכן לא תצטרכו לדאוג ללקוחות שלכם, ותדעו שבזכות הקוריאן אתם שומרים על בריאותם בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

משטחי דורינוקס נירוסטה למטבח

איכות הסביבה

משטחי דורינוקס נירוסטה למטבח

התחילו קריאה
כיור אטגון של חברת BLANCO

איכות המוצר

כיור אטגון של חברת BLANCO

התחילו קריאה
כיור בלנקו מקורי BLANCO

איכות המוצר

כיור בלנקו מקורי BLANCO

התחילו קריאה
המדריך לבחירת הכיור המושלם למטבח שלכם

איכות הסביבה

המדריך לבחירת הכיור המושלם למטבח שלכם

התחילו קריאה
פורמייקה מאז ועד היום

איכות המוצר

פורמייקה מאז ועד היום

התחילו קריאה