חיפוש באתר
ייבוא ושיווק מוצרי איכות למטבח ולאמבט ניגא מוצרי איכות

הדרך למטבח החלומות שלכם

הדרך למטבח החלומות שלכם

בונים בית? משפצים את המטבח? מזל טוב! ריח של התחלה חדשה באוויר מביא שמחה, אך גם החלטות רבות שצריך לקבל. איך מעצבים את המטבח המושלם? מה צריך לקחת בחשבון? הכנו עבורכם סקירה קצרה של השלבים בדרך אל מטבח החלומות.

שלב ראשון – הגדרת תקציב

לפני הכל, הכי חשוב להגדיר תקציב. אם לא תעשו זאת, אתם עלולים להיגרר להוצאות רבות ולא רצויות ואולי אף מעבר ליכולתכם. הרי לא תרצו להישאר עם חצי מטבח נכון? חשבו על הסכום אותו אתם רוצים ויכולים להשקיע והוסיפו 20% נוספים מרחב סטייה של הוצאות לא מתוכננות שתמיד יכולות לצוץ.

שלב שני – מיפוי הצרכים והרצונות

עכשיו רשמו את כל הצרכים והרצונות שלכם. הצרכים נובעים מהרגלי השימוש שלכם במטבח. למשל- אם אתם מבשלים הרבה, אתם זקוקים למשטחי עבודה רחבים ועמידים בפני כתמים. אם אתם הרבה נפשות בבית, בטח תעדיפו כיור גדול. אם אתם אוכלים ארוחות משפחתיות או אוהבים לארח, חשוב לתת לשולחן האוכל מקום של כבוד. איזה אחסון אתם מעדיפים- מגירות? ארונות? או אולי מזווה? הבנתם את הרעיון… כמה שיותר תפרטו, כך תוכלו להגיע לתוצאה מדויקת יותר בביצוע. משטחי קוריאן למטבח מספקים עמידות, נוחות שימוש ואפשרויות עיצוב בלתי נגמרות

סיימתם למפות את צרכיכם, עכשיו מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהכין תכנית מטבח מסודרת, שתכלול את כל היבטי העיצוב לפרטי פרטים. איש מקצוע יוכל לתרגם באופן פרקטי את הרצונות והחלומות שלכם לרמת המוצר. הוא גם יכוון אתכם למה שאפשרי ומה שלא, במסגרת התקציב.

שלב שלישי – בחירות!

עכשיו הגיע החלק המהנה בתהליך- בחירת משטחי העבודה, כלי הסניטציה, האביזרים המשלימים. בשלב זה נכנסים לעובי הקורה ובוחרים את הכיור, הברז, אריחים, מתלי המגבות, התאורה, הסבונייה, טוחן האשפה, מטהר המים ועוד… שני הכללים המנחים אותנו בשלב זה הם פונקציונליות ואיכות. פונקציונליות המטבח באה לידי ביטוי לא רק במבנה הכללי או במספר הכיורים ומשטחי העבודה, אלא גם בסוג החומרים ובאיכותם. אל תלכו באופן אוטומטי לעיצוב הכי יפה שתמיד חלמתם עליו. תחשבו קודם כל פרקטי, גם בהיבטי איכות, הנדסת אנוש ובטיחות וגם בהיבטי ניקיון.

מטבח פונקציונאלי

המטבח שלנו "סופג" הרבה בכל יום והשימוש בו אינטנסיבי יותר מרוב החדרים בבית. חומרים רבים עוברים בו- מים, רטבים, תבלינים, שאריות אוכל, חומרי ניקוי ועוד. לכן חשוב מאוד לבחור עבורו את חומרי הגלם הטובים והעמידים ביותר; לחום, לקור, לרטיבות, לחומרים הנשפכים על משטחי העבודה וכו'. למשל, אם אתם מבשלים הרבה וחוששים מכתמים על גבי הכיור ומשטח העבודה, כיורי גרניט או קוריאן הם הבחירה המושלמת עבורכם. חשיבה אקולוגית ומחזור חשובים לכם? יתכן וטוחן אשפה הוא המכשיר עבורכם למטבח!

שילוב כסאות בר למטבח

במידה וחלל המטבח גדול מספיק, שילוב של אי למטבח הוא פתרון פרקטי, עיצובי ומותאם לשנת 2018, אי המטבח יכול להיות מתקפל, ניתן אף לשלב על האי שיש איכותי למטבח. כסאות בר למטבח יכולים להגיע במגוון תצורות, כגון: כסאות בר בגובה 90 ס"מ, 70 ס"מ וגבהים נוספים, את הכסאות ניתן לרכוש מעץ מלא, מתכת, פלסטיק, שילוב של מספר חומרים ועיצובים רבים ונוספים. האי מוסיף נופף לעיצוב הסלון והמטבח, היות ולרוב, המטבח מחובר יחד עם הסלון בבית ומה שמפריד בינהם הוא האי עצמו.

אולם תצוגה ניגא, סניף פולג נתניה

בשלב זה תוכלו להגיע אלינו לאחד מאולמות התצוגה ולקבל ייעוץ והתאמה אישית של כל הדרוש למטבח החלומות שלכם- משטחי עבודה, כיורים, ברזים, אביזרים ומוצרים משלימים למטבח. כל מוצרי האיכות של החברות הבינלאומיות המובילות, בהנדסת אנוש מתקדמת, באיכות חסרת פשרות ובעיצובים החדשניים ביותר, כך שלא תצטרכו לשנייה להתפשר על היופי בבחירת מוצרי איכות, בדרך למטבח החלומות שלכם.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

הברז החכם למטבח שלכם

פתרונות מים חכמים

הברז החכם למטבח שלכם

התחילו קריאה
עם מערכת המים התת-כיורית הכל פשוט יותר

פתרונות מים חכמים

עם מערכת המים התת-כיורית הכל פשוט יותר

התחילו קריאה
טוחני האשפה הביתיים כובשים את ישראל

איכות הסביבה

טוחני האשפה הביתיים כובשים את ישראל

התחילו קריאה
הברז והמשטח המושלם לעיצוב מטבח יוקרתי

התכנון הנכון

הברז והמשטח המושלם לעיצוב מטבח יוקרתי

התחילו קריאה
כיצד לתכנן נכון את המטבח?

אורח חיים

כיצד לתכנן נכון את המטבח?

התחילו קריאה