חיפוש באתר
ייבוא ושיווק מוצרי איכות למטבח ולאמבט ניגא מוצרי איכות

פורמייקה מאז ועד היום

פורמייקה מאז ועד היום

נראה שעיצוב העבר חוזר אלינו תוך כדי שילוב נגיעות חדשניות, דבר המורגש בייחוד בעיצוב הכולל פורמייקה בחללים שונים של הבית. אם נחזור אחורה בזמן, נזכר שתקופה ארוכה פורמייקה אפיינה עיצוב אפרורי, מטבחים של פעם, מגוון צבעים דל ומעט גימורים. כשמדברים היום על פורמייקה מדברים על חומר עמיד ואסתטי, ההופך כל עיצוב ללהיט. אך על מנת להבין איך פורמייקה נחשבת כיום לחומר הטוב ביותר לנגרות בבית, צריך לחזור קצת להיסטוריה.

כבר בשנות ה-60 לאחר תקופה של חיים מינימליסטים ומטבחים קטנים, פורמייקה הביאה אתה משב רוח והעידה על שיפור כלכלי, עליה ברמת החיים, וקידמה בעולם של עיצוב מטבחים. בשנות ה-70 פורמייקה הגיעה לשיאה בזכות צבעים הנועזים דאז כמו אדום, צהוב וירוק. בשנות ה-80 בשל השפעת רוח אירופאית ומערבית על עיצוב ישראלי, פורמייקה החלה לרדת מאור הזרקורים, וחומרים טבעיים שונים כמו עץ ואלומיניום תפסו את מקומה.

בציר הזמן אנחנו מגיעים למינימליזם עיצובי של שנות ה-2000 וסלידה מסויימת מצבעוניות בעיצוב בתים ומטבחים בפרט, הלקוח הישראלי מתחיל לחפש את הלבן הנקי, את העיצוב "הרגוע" יותר, ולתמונה נכנסת פורמייקה לבנה שעברה מאז מספר שיפורים טכנולוגיים והקנה לחומר איכות טובה העונה לדרישות הלקוח הן עיצובית והן איכותית ומכאן הפורמייקה חוזרת למרכז הבמה לאור הזרקורים ומאז נמצאת רק במגמת עליה.

היום אנחנו עומדים בפני חומר גלם שמציע עבורינו שלל פתרונות עיצוביים עבור מטבחים מעוצבים, מדברים על קולקציות אין סופיות של צבעים וגימורים, שנעשו בטכנולוגיות הכי מתקדמות. פורמייקות אנטי פרינט שאינן משאירות סימני טביעות אצבע, עמידות לחומרי ניקוי חריפים, פורמייקות ננו שהמגע שלהן משי והמראה כמו צבע בתנור ועוד.

גם אנחנו דואגים לשמור על רמת עיצוב מטבחים עבור לקוחותינו, ודואגים לעדכן כל שנה קולקציה של גוונים וגימורים של פורמייקה על פי הטרנדים המובילים בעולם העיצוב. השנה שילבנו בקולקציה שלנו: לוחות לקה של וואן סקין בגוונים כחולים וגווני בטון, פורמייקה בגוונים מטאלים, טירצו וטקסטיל.

הפורמייקה של קבוצת ניגא מיובאת בלעדית מחברת דורופל, גרמניה בשלל גוונים ושלל גימורים (מט, מבריק, קטיפתי, מתכתי, רוסטיקה ועוד) וזאת על מנת לאפשר ללקוחותינו לעוף עם הדמיון העיצובי שלהם מבלי להתפשר על איכות המוצר. אתם מוזמנים לאפיין את הפרויקט הבא שלכם עם הפורמייקות מהקולקציה החדשה שלנו.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

אביזרי אמבטיה וארונות אמבטיה

אורח חיים

אביזרי אמבטיה וארונות אמבטיה

התחילו קריאה
כיור אטגון של חברת BLANCO

איכות המוצר

כיור אטגון של חברת BLANCO

התחילו קריאה
משטחי דורינוקס נירוסטה למטבח

איכות הסביבה

משטחי דורינוקס נירוסטה למטבח

התחילו קריאה
החלפת כיור מטבח - המדריך המלא

התכנון הנכון

החלפת כיור מטבח - המדריך המלא

התחילו קריאה
טוחני האשפה הביתיים כובשים את ישראל

איכות הסביבה

טוחני האשפה הביתיים כובשים את ישראל

התחילו קריאה