חיפוש באתר
ייבוא ושיווק מוצרי איכות למטבח ולאמבט ניגא מוצרי איכות

אביזרי אמבטיה וארונות אמבטיה

אביזרי אמבטיה וארונות אמבטיה

בימינו חללי אמבטיה מעוצבים למשעי ומזכירים לא פעם חדר ספא איכותי ומרגיע. כל חדר אמבטיה מעוצב בכפוף לתנאים בחלל, הוא יכיל אמבט או דוש, משטח שיש, כיור אמבטיה, ברז אמבטיה וחיפויי לקירות שמגנים מלחות ועובש, עמדת ארונות ומראה. בכל חלל אמבטיה יהיו ארונות מחומר עמיד ללחות, ארונות אמבטיה שתואמים את העיצוב הנקי והרהוט של החלל. ארונות אלה יכילו את כל האביזרים שאנחנו עושים בהם שימוש בחדר האמבטיה ולכל אביזר יהיה את המקום שלו כך שהשליפה תהיה נוחה ויעילה.

בחירת ברזים, כיורים וארונות לאמבטיה

כשם שיש מגוון של ברזים וכיורים לאמבטיה יש גם מגוון רחב של ארונות אמבטיה, ישנם ארונות בסגנונות שונים שניתן לבחור מתוכם את הארון שיתאים לסגנון ולגוונים באמבטיה שלכם. על מנת להתאים לעצמכם ארון לאמבטיה רצוי לקחת בחשבון כמה פרמטרים.

צבעים – צבע של ארון צריך להתאים ולאפיין את האמבטיה שלכם. אם כל האמבטיה צבועה בלבן, צבע בוהק יכול לשדרג ולתת טון עיצובי מעניין. כמו כן, ניתן להישאר עם הלבן ולהתאים ארון בגוון בהיר ששומר על האווירה הנקייה והטהורה בחלל.

חומר וסגנון – אלמנט חשוב הוא החומר ממנו עשוי הארון ובעיקר החלק העוטף שאמור לעמוד בלחות. החומר לרוב תלוי סגנון. ורצוי שתהיה גם ההתאמה לסגנון העיצובי של הכיור, הידיות, המראה וכמובן לברזים באמבטיה.

עמידות לאורך זמן – בשל הלחות המוגברת באמבטיה חשוב שארון האמבטיה יהיה עשוי מחומר חזק ועמיד. גם המראה שמחוברת בדרך כלל לארון צריכה להיות עמידה מפני חלודה, הידיות וכל האלמנטים שמחוברים לארון כדאי שיהיו מיוצרים מחומרים חסינים.

פונקציונאליות – ארון אמבטיה אמור לשרת אתכם. חשוב שייתן מענה לכל צורך שלכם. שלא יכסה שקעי חשמל, שגודל התכולה שלו תהייה מספקת, שיראה אסתטי בחלל ופרופורציונאלי למרחב. שלא ייקח הרבה מקום בחלל קטן ולעומת זאת שלא יהיה קטן מדי בחלל גדול. עוד כדאי לשים לב שיש מספיק מרחב לכל פתיחה של הדלתות והמגרות של הארון.

ברזים וכיורים – חשוב לבצע התאמה של ברזים לאמבטיה וכיורים לאמבטיה לארון אמבטיה. לרוב אלו ישבו על הארון אמבטיה. לכן יש לוודא כשבוחרים ארון אמבטיה, שהברז והכיור שבחרתם יתאימו בצורה מדויקת לארון מבחינת הגודל והפרופורציה. אם לא תבצעו את ההתאמה הזאת לפני יכול להתרחש מצב בו הכיור או הברז גדולים מידי לארון אמבטיה או להפך.

אמבטיה מרגיעה את הנפש

לפני הכל חשוב לזכור שחלל האמבטיה בא למעשה להשיל מעלינו את כל היום, את המתחים את הדאגות ולטהר אותנו באנרגיה חדשה לקראת השינה ולקראת יום חדש. כל אחד שנמצא באמבטיה, למעשה מתאחד עם עצמו, יש כאלה שזה הזמן הכי איכותי עבורם במהלך היום ולעיתים הנוכחות באמבטיה מולידה רעיונות מהפכניים. לכן חשוב שהחלל יהיה נוח ומעוצב בנעימות, שהארונות יהיו נגישים ויכילו את כל האביזרים שאנו זקוקים להם.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

המטבח הנקי והמושלם - איך מנקים את המטבח בצורה יסודית?

איכות הסביבה

המטבח הנקי והמושלם - איך מנקים את המטבח בצורה יסודית?

התחילו קריאה
3 דרכים לנקות את טוחן האשפה שלכם

איכות הסביבה

3 דרכים לנקות את טוחן האשפה שלכם

התחילו קריאה
קוריאן במוסדות רפואיים

איכות הסביבה

קוריאן במוסדות רפואיים

התחילו קריאה
משטחי הנירוסטה למטבח של בלנקו

איכות המוצר

משטחי הנירוסטה למטבח של בלנקו

התחילו קריאה
עם משטחי קוריאן שומרים על היגיינה מירבית

איכות הסביבה

עם משטחי קוריאן שומרים על היגיינה מירבית

התחילו קריאה