חיפוש באתר
ייבוא ושיווק מוצרי איכות למטבח ולאמבט ניגא מוצרי איכות

ניגא בלנקו UNIT- הופכים את המטבח למקום פונקציונלי אחד

ניגא- בלנקו UNIT קונספט חדש שיהפוך את המטבח שלכם למקום פונקציונלי אחד, עם מערכת הכוללת בתוכה את כל הפתרונות להתנהלות יעילה, בריאה, חסכונית לכל בני המשפחה.

במציאות החדשה אנחנו מבלים יותר ממחצית הזמן שלנו בבית ובעיקר במטבח, בהכנת אוכל, שתיה, ניקיון ועוד. על מנת להפוך את השהייה שלנו במטבח ליעילה נוחה וקלה יותר אנחנו יוצאים בקונספט חדש מערכת כוללת למטבח ניגא- בלנקו UNIT

מה זה ניגא- בלנקו UNIT?

אנחנו מסתכלים על סביבת הכיור וארון הכיור כמערכת אחת שלמה עם דגש על כך  שכל המוצרים צריכים לפעול בהרמוניה מושלמת- כיור, ברז, סבוניה, מערכת לסילוק אשפה ומערכת לשתייה של מים מטוהרים.
כל המרכיבים האלו נמצאים בכיור ובארון מתחתיו, יוצרים סביבת עבודה שלמה ומושלמת.
לכן כשאתם באים לבחור כיור מטבח, אנחנו נדאג להתאים לכם את כל היחידות הנוספות במערכת על מנת לייצר התאמה מושלמת וחוויה במטבח עם כל המוצרים שאתם משתמשים בהם הכי הרבה.

מכניסים קלות, נוחות, ויעילות  לחייכם בזמן שתיית מים, הכנת אוכל וניקוי המטבח עם ניגא- בלנקו UNIT"

המטבח, ברוב הבתים משמש לב הבית ומקום למפגש עם בני הבית או אורחים, אבל הוא גם מקום בו מתנקזות הרבה ממטלות הבית המצריכות מאתנו מקום עבודה מושלם המאפשר זרימה חלקה של כל התהליכים. בין אם אנחנו מכינים אוכל, שותים מים או מנקים את המטבח, אנחנו תמיד זקוקים לציוד אמין, נוח ויעיל שישרת לנו את הצרכים במקום אחד. עם ניגא- בלנקו UNIT הכל יסתדר באופן טבעי וקל.

ניגא- בלנקו UNIT תשדרג את המטבח שלך עם פתרון  שיקל על מטלות היומיות שלנו במטבח על ידי שילוב ברז, כיור טוחן אשפה ומערכת מים חם קר ומטוהר תת כיורית. תכנון כל הרכיבים יחד מכוון ליצירת פתרון שיגרום לנו להתנהלות מיטבית במרחב של המטבח שלנו. כל מרכיבי המערכת נבחרים בקפידה על מנת להבטיח שהם משלבים  בטבעיות ובעלי יתרונות ההופכים את ההתנהלות במטבח ליעיל ונוח.

ניגא- בלנקו UNIT הופכת את מטלות המטבח היומיומיות גם לאופנתיות יותר וזאת בזכות מגוון רחב של דגמים וצבעים המתאימים לכל שפה עיצובית במטבח  עם חשיבה ודגש  עד הפרט הקטן ביותר. כל מרכיבי המערכת פותחו ויוצרו ע"י מיטב היצרנים בעולם -בלנקו גרמניה וISE ארה"ב, כאשר השילוב ביניהם מתבצע על ידי ניגא מוצרי איכות המייבאת ומשווקת את המותגים המובילים בעולם למטבח כבר 40 שנה.

לא סתם ברז למטבח

ברזי מטבח של המערכת מספקים את  הפתרון המושלם – חכם ופונקציונלי שאנחנו זקוקים  בעת שימוש בברז המטבח בזכות הקפדה על יעילות וטכנולוגיה בעת עיצוב ותכנון הברזים.

כיור בקדמת הבמה
מה אנחנו פוגשים הכי הרבה במטבח? כיור. אנחנו שוטפים  ידיים, מבשלים ומנקים בו ולכן חשוב לבחור את הכיור המתאים והפרקטי ביותר בשילוב עם הברז שיקלו  על עבודתנו.

בישלנו, פינקנו את המשפחה, ומה עם הפסולת שנשארה?

אין הרגשה יותר כיפית מלפנק את המשפחה והחברים במאכלים שנעשו על ידינו, אבל איך ניתן להתמודד עם הפסולת שנוצרה בעת הכנת האוכל ולאחר ארוחה מפנקת?

ניגא- בלנקו UNIT משלבת בתוכה פתרון לסילוק פסולת אורגנית- טוחן אשפה- שיעזור לשמור על סדר במטבח, שמירה על היגיינה, בבית אך לא רק אלא גם שמירה על איכות הסביבה.

ארוחה טובה מסיימים עם משקה מפנק

לאחר שנהנינו ממטעמים בואו נדבר על שתיה, בין עם מדובר במים קרים ומרעננים או ספל של תה צמחים מפנק.

המערכת משלבת גם פתרון לזה, בעזרת מערכת מים תת כיורית המספקת לנו מים קרים, חמים ומטוהרים, מותקנת מתחת לכיור, לא תופסת לנו מקום על השיש, ומספקת הכל מברז אחד שמותקן מעל הכיור.

אז למה להתפשר כשאפשר ליהנות מכל העולמות יחד עם מערכת ניגא- בלנקו UNIT

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

כיור בלנקו מקורי BLANCO

איכות המוצר

כיור בלנקו מקורי BLANCO

התחילו קריאה
המטבח הנקי והמושלם - איך מנקים את המטבח בצורה יסודית?

איכות הסביבה

המטבח הנקי והמושלם - איך מנקים את המטבח בצורה יסודית?

התחילו קריאה
פורמייקה מאז ועד היום

איכות המוצר

פורמייקה מאז ועד היום

התחילו קריאה
3 דרכים לנקות את טוחן האשפה שלכם

איכות הסביבה

3 דרכים לנקות את טוחן האשפה שלכם

התחילו קריאה
הברז והמשטח המושלם לעיצוב מטבח יוקרתי

התכנון הנכון

הברז והמשטח המושלם לעיצוב מטבח יוקרתי

התחילו קריאה