חיפוש באתר
ייבוא ושיווק מוצרי איכות למטבח ולאמבט ניגא מוצרי איכות

עם משטחי קוריאן שומרים על היגיינה מירבית

עם משטחי קוריאן שומרים על היגיינה מירבית

ללא ספק וירוס קורונה הפתיע את כולנו ומציאות חדשה שמה דגש על חשיבות שמירת היגיינה אישית וציבורית, ואף נרשה לעצמינו לומר שהיא שינתה לחלקינו את צורת ההתנהגות והחשיבה בכל הקשור להקפדה יתרה על ההיגיינה, שמירה על הבריאות והסביבה שלנו. חשיבות למוצרים המאגדים בתוכם לא רק פונקציונליות השימוש והיופי, אלא גם שמירה על בריאות המשתמש במוצר תופסת תאוצה ומקום חשוב בשיגרה החדשה, וזה בדיוק מכלול התכונות שמשטחי קוריאן דופונט מאגדים בתוכם. בהמשך מאמר זה ננסה לתת דגש על חלק מהתכונות של שימוש במשטחי קוריאן.

האם קוריאן עמיד בפני מזהמים כמו בקטריות, וירוסים (קורונה של ימינו) וחיידקים שונים?

התשובה היא כן. משטחי קוריאן בראשית דרכם פותחו על ידי חברת דופונט ארה"ב כפתרון מושלם לדרישתם של מוסדות רפואיים כמו בתי חולים, מרפאות, בתי אבות ומעבדות לפני כ-50 שנה, משטחים עמידים בפני מזהמים כמו בקטריות, וירוסים וחיידקים קשים, ואף יהיו עמידים בפני חומרים כימיים וחומצות. קוריאן המורכב מ-70% מינרלי טבעי ו-30% אקריליק (המאפשר לו הגמישות אין סופית בעיצוב), הינו חומר אטום לא נקבובי ומעצם היותו ככזה לא סופח אליו שום דבר, לא מאפשר התפתחות חיידקים וירוסים על פני המשטח, אינו סופג ושומר על סביבה סטרילית.

פועל יוצא נוסף מכך שקוריאן אינו חומר סופג וסופח, אפשרות שימוש בחומרי ניקוי חריפים כמו למשל אקונומיקה וחומרי ניקוי אחרים, וזאת ללא חשש על גוון המשטח ועל ספיחת חומרים רעילים לתוכו. גם בארץ יש ישמוש נרחב בקוראין במוסדות רפואים רבים בנהם בית חולים רמב"ם, מרכז רפואי איכילוב, אסותא אשדוד, הדסה ועוד.

שאלות ותשובות על משטחי קוריאן

האם קוריאן נחשב לחומר ירוק לשימוש?

כן, קוריאן הינו חומר ידידותי הן למשתמש בו והן למעבד ואף ניתן למחזור. קוריאן הינו חומר ירוק ומקנה נקודות בניה ירוקה.

האם קוריאן סופג אליו כתמים?

התשובה היא לא. משטחי קוריאן לא סופגים כתמים משום חומר, (לא של כורכום, פפריקה, יין, רסק עגבניות או כל חומר אחר), גם אם נשאיר אותם על פני המשטח ימים שלמים. בעזרת חומרי ניקוי ומטלית נוכל לנקות את המשטח מכל חומר ללא שום חשש.

כמה גוונים יש לקוריאן?

לקוריאן מעל 100 גוונים לבחירתכם.

האם יש חיבורים בין המשטחים?

החיבור בין משטחי קוריאן לכיור אינם מורגשים, חיבור בין משטחי קוריאן נעשה בעזרת דבק קוריאן מיוחד וכך מתקבל משטח אחיד וחלק , המאפשר חיבורים לא מורגשים ועיצוב של משטחים במידות ועיצובים שונים, משטחים עם כיור אינטגרלי, משטח עם עליה ברדיוס על הקיר ועוד , וכל זה ללא חיבורים מורגשים.

האם קוריאן עמיד בפני קרני UV , אש גלויה וחום?

קוריאן עמיד בפני קרני UV אינו משנה גוון, עמיד בפני אש גלויה וחום, בעל תקנים המאשרים שימוש בקוריאן במקומות רגישים כמו שימוש בקוריאן במקלטים, חיפוי מבנים ועוד.

האם קוריאן ניתן לתיקון?

כן בהחלט. ניתן לתקנו נקודתית ללא צורך החלפת משטח שלם.

האם למשטחי קוריאן יש תעודת כשרות?

כן, לקוראין תעודה ממכון צמ"ת

מה ניתן לעשות בקוריאן?

משטחים למטבח, משטחים לאמבט, כיורים, אגניות, אמבטיות, חיפוי מבנים חיצוני ופנימי, ריהוט, חיפוי ריהוט, בעצם ניתן לעשות איתו כל מה שעולה בדמיונכם

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

החלפת כיור מטבח - המדריך המלא

התכנון הנכון

החלפת כיור מטבח - המדריך המלא

התחילו קריאה
משטחי דורינוקס נירוסטה למטבח

איכות הסביבה

משטחי דורינוקס נירוסטה למטבח

התחילו קריאה
עם מערכת המים התת-כיורית הכל פשוט יותר

פתרונות מים חכמים

עם מערכת המים התת-כיורית הכל פשוט יותר

התחילו קריאה
עיצוב חדר אמבטיה בצורה טובה ומקורית

אורח חיים

עיצוב חדר אמבטיה בצורה טובה ומקורית

התחילו קריאה
כיורי בלנקו וברזי KWC - היזהרו מחיקויים!

איכות המוצר

כיורי בלנקו וברזי KWC - היזהרו מחיקויים!

התחילו קריאה